Lad os se om det hjælper

tirsdag den 24. maj 2011

Sponsercar

Kære ven
Jeg skriver til dig fordi jeg er medlem hos SponsorCar, hvor jeg tjener penge på at køre med reklamer på min bil men også på at følge LEADs fra deres hjemmeside.
Let at tippe – du kan sende en mail til ALLE du kender på en gang Du kan sende en mail til alle du kender på en gang. Har du flere, som du vil tippe, så klik på linket Sponsorcar i overskriften og kom i gang med at tippe!
 
Gode tilbud eller dejlige kontanterDu vælger selv, om du sparer sammen til gode tilbud i VIP Shoppen eller ønsker pengene udbetalt. Vælger du det sidste, så følg vejledningen for udbetaling af kontanter under Min konto - Din saldooplysning.
   
  
HUSK du tjener 50 kr. + 10% af alt det som din ven tjener hos os.
For hver ven du tipper og som efterfølgende logger sig ind, tjener du 50 kr. Udover dette, tjener du 10 % af alt hvad din(e) venner foretager at køb m.v.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vind

Lav en hjemmeside.